Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Ανοιχτές πολυμορφικές δράσεις στο δρόμο

Η εξεγερμένη Λυρική σκηνή ως ένδειξη αλληλεγγύης στους τραυματίες και σε όλους τους διαμαρτυρώμενους του πάρκου Πατησίων και Κύπρου,στους συλληφθέντες της εξέγερσης, στην Κωνσταντίνα Κούνεβα, στον Παλαιστινιακό λαό, σε όσους ακόμα ψάχνουν έναν τρόπο έκφρασης, σε εμάς τους ίδιους

ΚΑΛΕΙ

σε ανοιχτές δράσεις στο δρόμο για την επανοικειοποίηση του δημόσιου χώρου. Ενάντια στην αποστειρωμένη πραγματικότητα.

Πάρτε για όπλο την φαντασία σας και βγείτε στο δρόμο.

θεατρικές παραστάσεις δρόμου - χορευτικές ομάδες - περφόρμανς -ζογκλέρ - παιχνίδια - κινούμενο κουκλοθέατρο - μουσικές δράσεις -ποδηλατικές δράσεις

Πάρτε : μουσικά όργανα ή υλικά για τη δημιουργία αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων(φακές, μανταλάκια, τενεκεδάκια, κατσαρολικά, κουτάλια-μαχαιροπήρουνα), κόκκινες μύτες και πράσινα αυτιά, κορδέλες, χρώματα και αρώματα, σπρέυ , πινέλα,μπογιές, φαί για ψήσιμο, κορίνες, μπαλάκια και ότι θα μπορούσε να υπάρξει και δεν υπάρχει ακόμα.


Ελάτε να διακόψουμε τη ροή της κυκλοφορίας προτάσσοντας τις επιθυμίες μας.


Τόπος: Ο δρόμος (Ακαδημίας, από Λυρική σκηνή μέχρι Πατησίων)


Ώρα:

12.00 συνάντηση συντονισμού όλων των ομάδων στην κατάληψη της λυρικής

16.00 ταυτόχρονη δράση στα ορισμένα σημεία

17.00 ένωση των δρώμενων με την πορεία που ξεκινάει απο τη Λυρική σκηνή προς το
πάρκο Πατησίων και Κύπρου.

12 σχόλια:

  1. αυτο που κανετε ειναι απιστευτη ντροπη, για την τεχνη, την κοινωνια που θελει να λεγεται πολιτισμενη, και για τους αριστερους που θελουν να δειξουν οτι η αριστερα ειναι προοδος και οχι ασυδοσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραθέτω το κείμενο που διαβάστηκε χτες αναφορικά με τους τραυματίες του Πάρκου Κύπρου και Πατησίων και το ζήτημα της οργάνωσης των πορειών από σύντροφο στη Γ.Σ. της Λυρικής (Ας μπει στο κεντρικό)

    ---------------------------------------------
    ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

    Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν βαριά κατά τη διάρκεια παράστασης διαμαρτυρίας σχετικά με την καταστροφή του πάρκου Κύπρου και Πατησίων, έξω από το δημαρχείο Αθηνών στην πλατεία Κοτζιά την Δευτέρα 02/02/09. Ο ένας από αυτούς αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Νοσοκομείο με γενικευμένο έγκαυμα δεύτερου βαθμού στο στήθος, 4 βαθιά τραύματα από θραύσματα στην ίδια περιοχή και παρουσιάζει απώλεια ακοής κατά 25% πιθανότητα μόνιμη. Ο άλλος μετά από μικροχειρουργική επέμβαση στα δάχτυλα του ποδιού απέφυγε τον ακρωτηριασμό. Ο τρίτος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για ράμματα στο κεφάλι. Δενε είναι οι μόνοι, μιας και τα ίδια είχαν επαναληφθεί στην πορεία αλληλεγγύης στους διωκόμενους του Δεκέμβρη, με πολλούς τραυματίες από γκλομπ και πέτρες.
    Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εξέγερσης του Δεκέμβρη μεταφέρθηκαν και σε επιμέρους αγώνες που είχαν ανοίξει ήδη από πριν (π.χ. τοπικοί αγώνες για δημόσιους χώρους κτλ). Το κράτος έχοντας χάσει το μονοπώλειο της βίας, προσπαθεί πια να ποινικοποιήσει κάθε κίνηση αντιβίας. Έτσι για τη ρίψη μιας πέτρας κρίνεσαι ως τρομοκράτης, ενώ η χρήση μιας στρατιωτικού τύπου χειροβομβίδας ενάντια στο πλήθος από μέρους τους είναι νόμιμη.
    Οι τακτικές αντιβίας που χρησιμοποίησαν οι εξεγερμένοι επέφεραν σύγχυση στην αντιμετώπιση και τις τακτικές καταστολής όλων των αγώνων. Αυτή η σύγχυση είναι αποτέλεσμα των δικών μας επιθετικών πρακτικών, αλλά ανεβάζει και το επίπεδο της βίας του εχθρού τόσο ώστε να απειλεί άμεσα τη ζωή του καθενός μας. Παράλληλα, διακρίνουμε ότι η σύγχυση αυτή αποτελεί έδαφος πειραματισμού με νέα όπλα για τη διαχείριση του πλήθους, μιας και τα παλιά φάνηκαν ανεπαρκή (βλ. πρόσφατα δημοσιεύματα για παραγγελίες αύρας, σκυλιών, όπλων Tazer).
    Δεν αναγνωρίζουμε το ηλίθιο αίτημα της αριστεράς για εκσυγχρονισμό της αστυνομίας ή καλύτερης εκπαίδευσης των ΜΑΤ-ΥΜΕΤ, μιας και ο θεσμικός τους ρόλος είναι η καταστολή των αγώνων μας και η αποκατάσταση της τάξης προς όφελος των αφεντικών.

    Το ζήτημα που τίθεται πια είναι, πώς κατεβαίνουμε στο δρόμο στα πλαίσια ενός ανοιχτού κοινωνικού ταξικού πολέμου, με τους τραυματίες και τους αιχμαλώτους του, αποφεύγοντας τόσο τη στρατιωτικοποίηση όσο και την οπισθοχώρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα μάτια βιτριόλη και σφαίρες στο ψαχνό,
    τον πόλεμο τον ζούμε κάθε μέρα εδώ.
    "πολιτισμένη" κοινωνία

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρις σε αυτό που πέτυχαν αυτά τα παιδιά, δέκα ημέρες τώρα, μπορώ να συνεχίσω να λέω αυτό που λέω συνέχεια από τις 6/12 και ύστερα...

    «Είναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι περήφανος γι' αυτή τη ΓΑΜΗΜΕΝΗ χώρα»!!!

    Καμμία τέχνη δεν έχει νόημα όταν είναι ψόφια, κρεμασμένη πάνω σε μια σκηνή και αλυσοδεμένη από συμφέροντα.

    Χάρις σ' αυτήν την Κατάληψη μπόρεσα για πρώτη φορά να επισκεφθώ την Λυρική. Διότι τα εισιτήρια που επεβάλλοντο στην «πλέμπα» (όπως εγώ) μας κρατούσαν μακρυά από την... «υψηλή» τους «τέχνη»... την ψόφια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στα υλικα για τα αυτοσχεδια μουσικα οργανα ξεχασατε τα ψαλιδια που εχουν φυτρωσει στα χερια σας κυριοι και κυριες ψαλιδοχερηδες...

    ΥΓ η τεχνη εχει υποφερει αρκετα απο τη λογοκρισια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. se ena filo pou empistevomai to kalo ton protheseon tou kolisa k katevika
    exei endiaferon sti liriki
    fantasou 2 meres to apithano agori
    einai stin plateia me tis sinavlies
    kai go den piga parolo to tzampa party
    to idio k poloi aloi
    extes to vradi teliose i katalipsi
    skeftikan oti den xeiazete
    na tous dixoun oi mpatsoi gia na figoun
    oute k na spataliete i energeia
    stin katalipsi kai oxi sti drasi
    se anamoni to neo rantevou
    elpizo oxi stou gini
    pou xronia (4) prospatho na mpo
    __(ti na kanoume kai emeis oi orexatoi exopanepistimiakoi floroi!)
    ipotithete oti exei kalitexnes
    apo ti mikri mou periigisi se stekia itan ligo pio ikia
    k taftistika me tin orexi kai tin agnia
    tis drasis _me polous
    pou koitagan osan xazoi sti sinelefsi!
    xazoi men alla orexatoi
    den fevgane oxi mono apo to dromo
    alla kai i sinelefseis itan tiga mexri tis 3
    tha xaro poli na tous diafimiso (douleia mou xronia k kefi mou)
    an ontos ginei kalitexniki i drasi
    kai oxi xromatisti
    (mple kolini prasini i mavrokokini)
    alios tha tin kano pali kai tha psaxo alou_sto bios opos eipane koroidevontas!
    anyway sinera me klapatsimpana (afto itan to pio exipno pou katalixme)
    tha poreftoume pros to parko kiprou
    na thavmasoume ta katapliktika spitia tipou vagdati
    pou emfanistikan meta tin kalesthiti paremvasi
    tou kaklaMONEY!!! (afto einai texni gia mena)

    kateva liriki stis 5 fere kanena kazoo or what ever kanei fasaria!!!
    pare k ton brother
    sigoura tha gineii fasi giati oi katikoi patision einai super cool !
    a! k to trend einai galotses stin kiprou
    malon giafto kai kikloforisan sti moda itan sto plano k afto
    eides i moda einai poli mprosta pali !!!


    kai go perimeno enan karagiozi na mou apantisei gia douleia

    _akousa oti tin kaneis isos...
    kai sti rempoutsika piga
    k diapistosa oti pios xanei?
    afti pernaei iperoxa
    kai ti doxa tin pernei tourkiki tenia
    giati iparxei plironei k epilegei
    na tin exei
    pios xanei?
    (apexti elinida mousikos_den tin ixera)

    a! k afti i omada epitelous exei kapion me iperoxi foni na kratisei to mikrofono pou legame stis diadiloseis kai xerei k piano k exei k gnostous me korexi gia aftosxedia krousta k akousa oti exase k to aftokinito tou sto kentro ta xristougena_ k oxi oti pire ena synth me ekptosi 100% apo to plaisio!

    opote ena taxidi ston alimo mesa apo oli tin kifisias sigrou kai alimou me aftokinito i k M.M.M einai kalitero apo ti metanastefsi?
    to pc mou argopethenei...
    how cool !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. a! k anarotiemai poso diskolo tha itan na mas filoxenoun aftes oi 2 idi terasties kaltalipseis
    pou idi iparxoun emas tous asxetous me drasi mexri tora alla orexatous
    den tha simfonousan
    me kanenan apo tous provlimatismous mas?
    tha antalaza ligi apo tin aiasthitiki mou
    me ligi epimoni kai maxitikotita tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η τέχνη βρίσκεται μέσα στον κάθε ζωντανό οργανισμό. Η ευφυΐα το ίδιο. Ας τα απελευθερώσουμε. Αυτό είναι η πρόοδος.

    Κάποιος θέλει να αφιερώσει χρόνο Α και να παράγει Α τέχνη. Κάποιος Β για να δώσει Β.
    Κουμάντο τους.
    Σκατά σε αυτούς που επιβάλλουν στον Α ή στον Β το τι πρέπει να κάνει για να κάνει τέχνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια κριτική άποψη από σύντροφο και insider:
    http://littlenightmusic.blogspot.com/2009/02/blog-post_07.html

    Πάμε γι άλλα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν μια πορεία αυθόρμητη κι ανεπιτήδευτη, που κάτω από τους ήχους του Μπολερό του Ραβέλ, των κρουστών και της απίστευτης τρομπέτας με την αποδόμηση των εμβατηρίων και την περαστική μελωδική γραμμή ήχων από Μανου Τσάο μέχρι Bella Ciao σχημάτισε έναν χείμαρρο ζωής που κύλησε από την Ακαδημίας μέσα από τα Eξάρχεια κι από κεί ανάποδα στην Πατησίων μέχρι το ξεραμένο παρκάκι Λέλας Καραγιάννη, μια πορεία ανθρώπινης ενέργειας μέσα στην ηλεκτρική υπερπαραγωγή του ανίατου και ανιαρού κόσμου, ενώ οι κλασικές χορεύτριες μας θύμιζαν ότι υπάρχει το σώμα και η ανάκλασή του μέσα μας, και η μη βιασμένη φύση πάνω στην Co2 άσφαλτο... Μια πορεία που αφήνει στα χείλη την γλυκόπικρη αχλύ μιας εναλλακτικής αυτής της χώρας που με τηλεοπτική απάθεια κείτονταν στην Πατησίων, στοιβαγμένη στην μονοδιάστατη πραγματικότητα του χρήματος... Longtemps je me suis couche du bohneur

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.facebook.com/video/video.php?v=65663221997&oid=31750144160

    i kalipsi apo kameres einai aparetito na einai apo emas mono an enooume tin antipliroforisi.

    e/.?
    i thesaloniki einai panta ligo pio mprosta

    fun tis eirinikis eikastikis diamartirias _aRt

    distixos den katalava ti diafora a.kalitexnon kai exergermenis lirikis malon kati tha exasa..
    enimeronete parakalo?
    isos xorao se mia apo tis 2 omades

    ΑπάντησηΔιαγραφή