Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Ο χορός της Σιωπής

Ο Χορός της Σιωπής

Θέλω να χορέψω πάνω στα χαμόγελά σας, μέσα στα όνειρα και μέσα στα μυαλά σας
Θέλω να χορέψω πάνω στα λάβαρά σας, στα υποκριτικά τα βλεματά σας
Θέλω να χορέψω στους κρυφούς σας πόθους, πάνω στους πιο μικρούς σας νόμους
Θέλω να χορέψω πάνω σε εκκλησίες, στις αδυναμίες και σε αμηχανίες
Θέλω να χορέψω μέσα στα ψυχιατρεία, σε θαλάμους αερίων και σε αστικά λεωφορεία
Θέλω να χορέψω σε ασφαλίτικα μπουντρούμια και βαθιά υπαλληλικά λαγούμια
Θέλω να χορέψω για πεθαμένες αγάπες, για των ψηφοφόρων τις αυταπάτες
Θέλω να χορέψω για κομματικούς αγώνες και για αντιπαθητικούς θαμώνες
Θέλω να χορέψω για τους κυνηγημένους, για του ονείρου τους εγλωβισμένους
Θέλω να χορέψω για τους μορφωμένους, για νικητές και ηττημένους
Θέλω να χορέψω για τους πολεμιστές, για της αμφίβολης ζωής τους εραστές
Εγώ είμαι ο χορευτής της δικής σου αμαρτίας
Είμαι ο δολοφόνος της καθημερινής σου προδοσίας
Είμαι ο θεριστής του μίσους που σπέρνεις
Είμαι ο δήμιος του εγωκεντρισμού σου
Εγώ είμαι ο τυφλός ζητιάνος που φτύνεις
Εγώ είμαι η πόρνη που χιλιάρικα της δίνεις
Εγώ είμαι η ομίχλη μεσα στο μυαλό σου
Το ρεύμα της ηλεκτρικής καρέκλας σου
Είμαι προϊόν της νοσηρής σου φαντασίας

Παραμένουμε η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου